شرلوک هلمز

مشتری دزدی

این روزها با تحریم‌های جدید آمریکا که قرار است از شهریورماه اعمال شود، شرایط جدیدی بر فضای کسب و کار در ایران تحمیل شده است و به جد می‌توان گفت که همه بخش‌های اقتصادی با بحران روبه‌رو شده‌اند. نبود مشتری و افزایش قیمت‌ها بلای جان کسبه شده است و باید برای آن فکری جدی شود.

در این فضا اغلب صاحبان مشاغل سعی می‌کنند برای خود بازارهای جدید بیابند و مشتریان را با ترفندهای خاصی جذب کنند. اما برخی از این ترفندها جوانمردانه نیست و یا نوعی رانت را در پی دارد.

امروز متوجه شدم که یک شرکت با مشتریان من برای تمدید بیمه‌نامه تماس داشته است. با این شرکت تماس گرفتم. قیمت‌ها با تخفیف بود و ارسال رایگان. خانم اپراتور برای دو شرکت ایران و آسیا نرخ بیمه ثالث و بدنه می‌داد با تخفیف تا ۷۰ درصد در بیمه بدنه. هر چند همین اقدام تخلف محسوب می‌شود اما سوال اصلی اینجاست که شماره مشتری من و شما چگونه به دست این شرکت یا شرکت‌ها و افراد دیگر رسیده است؟

آیا فروش اطلاعات مشتری به بیمه ایران هم رسیده است و یا رانتی در این بین وجود دارد و برخی افراد مسوول این شماره‌ها را در اختیار دیگران قرار می‌دهند؟

به فایل صوتی زیر گوش کنید، کد نمایندگی هم در این فایل اعلام می‌شود:

۱۱۰۱۱۶_۰۰۱

به نظر می‌رسد حراست بیمه ایران باید به فوریت به این موضوع رسیدگی کند تا از حقوق نمایندگان و مشتریان شرکت دفاع کند.

به مشتریان عزیز نیز توصیه می‌شود فقط با نمایندگانی که به آنان اطمینان دارید معامله کنید تا خدای ناکرده در دام کلاهبرداری‌‌های احتمالی نیفتید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگو شرکت کنید؟
نظری بدهید!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − پنج =